Plan nadzoru pedagogicznego
Treść
Piwniczna –Zdrój, 14.09.2021 r.
Plan nadzoru pedagogicznego obowiązujący
w Szkole Podstawowej nr 2 w Piwnicznej- Zdroju
w roku szkolnym 2021/2022
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.1082),
Rozporządzenie z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2198),
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1551).
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Nauki z dnia 1 września 2021 zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego
Dyrektor zespołu szkoły realizuje wewnętrzny nadzór pedagogiczny przez wykonywanie zadań i czynności określonych w Prawie oświatowym , w trybie planowych lub doraźnych działań. Działania te wynikają z potrzeb szkoły.
Nadzór pedagogiczny dyrektora polega na:
obserwowaniu, analizowaniu i ocenianiu przebiegu procesów kształcenia i wychowania oraz efektów działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej zespołu szkolnego,
ocenianiu stanu i warunków działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej zespołu szkolnego szkół i placówek,
udzielaniu pomocy nauczycielom zespołu szkolnego, w wykonywaniu ich zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,
inspirowaniu nauczycieli do poprawy istniejących lub wdrożenia nowych rozwiązań w procesie kształcenia, przy zastosowaniu innowacyjnych działań programowych, organizacyjnych lub metodycznych, których celem jest rozwijanie kompetencji uczniów.
Dyrektor szkoły zgodnie z zapisem § 22 Rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego we współpracy z innymi nauczycielami zajmującymi stanowiska kierownicze, w ramach sprawowanego nadzoru pedagogicznego:
kontroluje przestrzeganie przez nauczycieli przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły
wspomaga nauczycieli w realizacji ich zadań, w szczególności przez:
diagnozę pracy szkoły,
planowanie działań rozwojowych, w tym motywowanie nauczycieli do doskonalenia zawodowego,
prowadzenie działań rozwojowych, w tym organizowanie szkoleń i narad,
W celu realizacji zadań, o których mowa powyżej dyrektor szkoły w szczególności:
analizuje dokumentację przebiegu nauczania,
obserwuje prowadzone przez nauczycieli zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze oraz inne zajęcia i czynności wynikające z działalności statutowej szkoły.
Plan nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w ust. 1, został opracowywany z uwzględnieniem wniosków z nadzoru pedagogicznego sprawowanego w szkole w poprzednim roku szkolnym oraz podstawowych kierunków realizacji polityki oświatowej państwa, o których mowa w art. 60 ust. 3 pkt 1 Prawa oświatowego.
Plan nadzoru pedagogicznego, zawiera w szczególności:
tematykę i terminy przeprowadzania kontroli przestrzegania przez nauczycieli przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły,
zakres wspomagania nauczycieli w realizacji ich zadań,
plan obserwacji,
Źródła planowania
Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2021/2022
Na podstawie art. 60 ust. 3 pkt 1 Prawa oświatowego Ministerstwo Edukacji i Nauki ustaliło następujące kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2021/2022:
wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny, m.in. przez właściwą organizację zajęć edukacyjnych wychowanie do życia w rodzinie oraz realizację zadań programu wychowawczo-profilaktycznego,
wychowanie do wrażliwości na prawdę i dobro. Kształtowanie właściwych postaw szlachetności, zaangażowania społecznego i dbałości o zdrowie,
działanie na rzecz szerszego udostępnienia kanonu edukacji klasycznej, wprowadzenia w dziedzictwo cywilizacyjne Europy, edukacji patriotycznej, nauczania historii oraz poznawania polskiej kultury, w tym osiągnięć duchowych i materialnych. Szersze i przemyślane wykorzystanie w tym względzie m.in. wycieczek edukacyjnych,
Podnoszenie jakości edukacji poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów, zapewnienie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, szczególnie w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią COVID-19 w celu zapewnienia dodatkowej opieki i pomocy, wzmacniającej pozytywny klimat szkoły oraz poczucie bezpieczeństwa. Roztropne korzystanie w procesie kształcenia z narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne,
Wdrażanie Zintegrowanej Strategii Umiejętności – rozwój umiejętności zawodowych w edukacji formalnej i pozaformalnej, w tym uczeniu się dorosłych,
Wzmocnienie edukacji ekologicznej w szkołach, rozwijanie postawy odpowiedzialności za środowisko naturalne.
Zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w zakresie kontroli:
w szkołach specjalnych podstawowych i ponadpodstawowych, w tym zorganizowanych w placówkach wskazanych w art. 2 pkt 7 Prawa oświatowego, organizacja kształcenia i wsparcia dla uczniów objętych kształceniem specjalnym w szkołach specjalnych,
w publicznych szkołach podstawowych i ponadpodstawowych: przyjmowanie do szkół i wspomaganie nauki osób niebędących obywatelami polskimi oraz osób będących obywatelami polskimi podlegającymi obowiązkowi szkolnemu lub obowiązkowi nauki, które pobierały naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw,
Wnioski i rekomendacje z nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły z roku 2020/2021
Należy zbadać, czy w szkole:
stosowane powszechnie przez nauczycieli, różnorodne sposoby indywidualizacji procesu nauczania, sprzyjają rozwojowi zainteresowań i kreatywności dzieci,
w jakim zakresie nauczyciele oddziałów przedszkolnych wykorzystują narzędzia i zasoby cyfrowe stosowane w nauczaniu zdalnym do nauczania w trybie stacjonarnym,
w jaki sposób szkoła zapewnia uczniom bezpieczeństwo zarówno podczas zajęć realizowanych stacjonarnie w szkole, jak i podczas organizacji kształcenia na odległość,
nauczyciele monitorują i analizują osiągnięcia każdego ucznia, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości na podstawie których formułuje się i wdraża wnioski z tych analiz,
wdrażane wnioski z monitorowania i analizowania osiągnięć uczniów przyczyniają się do rozwijania ich umiejętności i zainteresowań,
systematycznie monitoruje się udzielaną uczniom pomoc psychologiczno-pedagogiczną i bada skuteczność tej pomocy.
W procesie wspomagania należy w br. szkolnym:
uwzględnić w obszarze wspomagania temat: indywidualizacja w procesie kształcenia w planie nadzoru pedagogicznego,
uwzględnić kontrolę bezpiecznej organizacji i prowadzenia dokumentacji wycieczek oraz wyjść poza teren szkoły i przedszkola ,
dodać kontrolę sposobu wykorzystania narzędzi tik w realizacji podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej,
dodać kontrolę dokumentacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej prowadzonej przez nauczycieli i specjalistów,
prowadzić obserwacje stosowanych przez nauczycieli metod pracy za pomocą których kształtowana jest samodzielność i kreatywność uczniów,
należy włączyć do obserwacji elementy związane z indywidualizacją pracy z uczniów, szczególnie w przypadku objętych pomocą PP,
należy zorganizować szkolenie dla członków rady pedagogicznej zespołu szkolnego na temat jakości prowadzonych w szkole zajęć za pomocą aktywizujących metod pracy oraz racjonalnego korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnej.
Formy nadzoru sprawowanego przez dyrektora :
kontrola,
wspomaganie,
Zasady sprawowania nadzoru pedagogicznego:
nadzór pedagogiczny sprawują: dyrektor
nadzorowi podlegają wszyscy pracownicy pedagogiczni,
nadzór pedagogiczny prowadzony jest z uwzględnieniem zasad:
jawności wymagań i sposobów kontroli ich realizacji,
obiektywnej i pełnej oceny jakości pracy poszczególnych nauczycieli,
etyki zawodowej,
dokumentowania uwag, spostrzeżeń i wyników nadzoru.
Plan nadzoru pedagogicznego na rok szkolny 2021/2022
Kontrola (wybrane obszary)
Lp.
Przedmiot kontroli
Podstawa prawna
Termin kontroli
Osoba odpowiedzialna
1.
Prawidłowość prowadzenia dokumentacji
przebiegu nauczania
w tym dokumentacji organizacji wycieczek oraz wyjść poza teren szkoły podstawowej i przedszkola
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 1646 ze zm.),
Rozporządzenie MEN z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. poz. 1055)
Listopad 2021 r.
Czerwiec 2022 r.
Dyrektor szkoły
2.
Zapewnienie pomocy psychologiczno-pedagogicznej każdemu uczniowi i dziecku w przedszkolu.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1591 ze zm.)
Wrzesień 2021 r.
Dyrektor, Pedagog-koordynator zespołu ds. organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
3.
Zapewnienie bezpieczeństwa uczniom przebywającym w szkole i dzieciom w przedszkolu.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1604)
Wrzesień 2021 r.
Czerwiec 2022
Dyrektor szkoły
4.
Przyjmowanie do szkół i wspomaganie nauki osób niebędących obywatelami polskimi oraz osób będących obywatelami polskimi podlegającymi obowiązkowi szkolnemu lub obowiązkowi nauki, które pobierały naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia osób niebędących obywatelami polskimi oraz osób będących obywatelami polskimi, które pobierały naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.1283)
W razie potrzeby
Dyrektor szkoły
5.
Kontrola realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w zakresie jej rytmiczności oraz sposobu i warunków jej realizacji
Rozporządzenie MEN w sprawie podstawy programowej z dnia 14 lutego 2017 r. (Dz. U. 2017, poz. 356 ze zm.)
Styczeń
2022 r.
czerwiec 2022 r.
Dyrektor szkoły
6.
Zgodność z prawem procesu rekrutacji, przyjmowania i przenoszenia uczniów do innej szkoły w latach 2019-2021 oraz arkuszy organizacji pracy szkoły
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082),
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie szczegółowych warunków przechodzenia ucznia ze szkoły publicznej, publicznej szkoły artystycznej, szkoły niepublicznej lub niepublicznej szkoły artystycznej o uprawnieniach publicznej szkoły artystycznej, do szkoły publicznej innego typu albo szkoły publicznej tego samego typu (t.j. Dz. U. poz. 1641)
Maj 2022 r.
Dyrektor szkoły
7.
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w przedszkolu
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (t.j. Dz.U. z 2017r. poz.1635)
Październik 2021 r.
Dyrektor szkoły
Obserwacja
Plan obserwacji zajęć w roku szkolnym 2021/2022
Lp.
Imię i nazwisko nauczyciela
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Uwagi
Filip Malik
w.f.kl. IV I V
Małgorzata Rams
Eduk.wczes.kl.II
Magdalena Stanczak
Hist.kl.V
Monika Łączek- Bołoz
Mat.kl. VII
Janina Psonak
Eduk.wcz..kl.III
Anna Janeczek
Przyroda
Kl.IV
Monika Morajda
Edu. przedsz
Marzena Jabrocka
j.ang. kl.IV i II
Agata Świeboda
j.pol. kl.VIII
10.
Teresa Przybyłowicz
Bilogia kl.VII
11.
Magdalena Izworska
Chem kl.VII
12.
Katarzyna Lityńska
j.niem. kl.VIII
13.
Józef Kulig
Fiz.kl.VIII
14.
Maria Ściurka
Edu. Przedsz.
15.
Małgorzata
Sokołowska
j.ang.
przed.
16.
Lidia Łomnicka
Zaj.korek.kom.
17.
Monika Skowron
Zaj.logop.
18.
Jerzy Jamrozowicz
pedagog
Cele obserwacji
Przedmiot obserwacji
Cel obserwacji
Rodzaj obserwowanych zajęć/czynności prowadzonych przez nauczyciela
Narzędzia obserwacji
Prowadzący obserwacje
1.Treści lekcji są zgodne z podstawą programową, umożliwiają udostępnienie uczniom kanonu edukacji klasycznej, wprowadzając w dziedzictwo cywilizacyjne Europy, oraz poznawanie polskiej kultury, w tym osiągnięć duchowych i materialnych
2.Nauczyciele diagnozują potrzeby uczniów, w wyniku których indywidualizuje się proces edukacji i zapewnia każdemu uczniowi wsparcie psychologiczno-pedagogiczne uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe w realizowanym procesie kształcenia
1.1 Stosowanie przez nauczyciela zaleconych warunków i sposobu realizacji podstawy programowej
Zajęcia lekcyjne (język polski, historia, wiedza o społeczeństwie – klasy IV-VIII
Październik 2021 r.
Grudzień 2021 r.
Luty 2022 r.
Kwiecień 2022 r.
Czerwiec 2022 r.
Arkusz obserwacji zajęć
Dyrektor szkoły
2.1. Indywidualizacja procesu edukacji w odniesieniu do potrzeb uczniów,
2.2.Organizacja i sposoby udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej z uwzględnieniem ,
Zajęcia wychowania przedszkolnego i zajęcia lekcyjne:
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, rewalidacyjne i inne z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Listopad 2021 r.
Styczeń 2022 r.
Marzec 2022 r.
Maj 2022 r.
Październik 2021r.
Kwiecień 2022
Arkusz obserwacji zajęć
Arkusz obserwacji, wywiadu
Dyrektor szkoły
Dyrektor szkoły
3.Nauczyciele współpracują z rodzicami na rzecz rozwoju ich dzieci wspomagają wychowawczą rolę rodziny
4.Zajęcia dodatkowe realizowane z uczniami, uwzględniają
3.1.Formy współpracy z rodzicami wspierają rodziców w wychowywaniu dzieci
Zebrania z rodzicami, uroczystości szkolne i przedszkolne z udziałem rodziców
Wrzesień 2021 r.
Luty 2022 r.
Kwiecień 2022 r.
Czerwiec 2022 r.
Arkusz obserwacji zebrań z rodzicami, arkusz obserwacji uroczystości szkolnych
Dyrektor szkoły
4.1.Uczniowie są wrażliwi na wartości takie jak: prawda i dobro.
Kształtowane są postawy szlachetności, u uczniów
Godzina zajęć z wychowawcą, zajęcia dodatkowe realizowane z uczniami, działalność samorządu uczniowskiego, koła wolontariatu w szkole,
uroczystości szkolne, akcje środowiskowe w tym z udziałem rodziców
Październik 2021 r.
Marzec 2022 r.
Maj 2022 r.
Arkusz obserwacji godzin zajęć z wychowawcą, obserwacji zajęć w szkolnym kole wolontariatu, obserwacja
uroczystości szkolnych
Dyrektor szkoły
Wspomaganie nauczycieli w doskonaleniu zawodowym
Lp.
Zakres wspomagania
Zadania do realizacji
1.
Organizacja szkoleń i narad w zakresie:
omówienia i analizy wyników egzaminu ósmoklasisty,
działań na rzecz szerszego udostępnienia kanonu edukacji klasycznej, wprowadzenia w dziedzictwo cywilizacyjne Europy, edukacji patriotycznej, poznawania polskiej kultury, w tym osiągnięć duchowych i materialnych,
profesjonalnej pomocy przy rozwiązywaniu problemów wychowawczych – współpraca z psychologiem, pedagogiem i poradnią psychologiczno-pedagogiczną,
zapewniania wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dzieciom/uczniom szczególnie w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią COVID-19 przez organizację dodatkowej opieki i pomocy, wzmacnianie pozytywnego klimatu oraz poczucia bezpieczeństwa uczniów,
działań zespołu szkolnego na rzecz wzmacniania wychowawczej roli rodziny,
wdrażania Zintegrowanej Strategii Umiejętności – rozwój umiejętności zawodowych w edukacji formalnej i pozaformalnej
Opracowanie planu wspomagania nauczycieli zespołu szkolnego Opracowanie planu zebrań zespołów rady pedagogicznej.
Wspomaganie nauczycieli w zakresie pracy w zespołach przedmiotowych – organizacja doskonalenia wewnętrznego
2.
Wspieranie rozwoju zawodowego nauczycieli
Opracowanie planu doskonalenia nauczycieli w ramach WDN.
Omówienie procedury awansu zawodowego na poszczególne stopnie awansu zawodowego
3.
Doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela stażysty i kontraktowego
Gromadzenie przykładów dobrej praktyki pedagogicznej oraz dzielenie się wiedzą, umiejętnościami oraz doświadczeniami w pracy z uczniami (zajęcia otwarte)
4.
Przedstawienie wniosków ze sprawowanego nadzoru pedagogicznego
Opracowanie sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego.
Wykorzystywanie wyników nadzoru pedagogicznego z poprzedniego roku w celu doskonalenia pracy szkoły
5.
Diagnoza pracy szkoły dokonana pod koniec roku szkolnego (na podsumowanie pracy szkoły)
Zajęcia warsztatowe rady pedagogicznej – określenie celu dalszego rozwoju szkoły i potrzeb nauczycieli
Wspomagania:
Lp.
Tematyka narad
Termin
Osoba odpowiedzialna
1.
Zaopiniowanie aneksu do arkusza organizacji pracy szkoły,
Zaopiniowanie programu wychowawczo-profilaktycznego,
Przydzielenie dodatkowych obowiązków nauczycielom,
Powołanie zespołów zadaniowych ds.:
opracowania planu pracy na rok szkolny 2021/2022,
opracowania zmian w statucie
Zatwierdzenie planu pracy na rok szkolny 2021/2022
Zapoznanie ze zmianami w prawie oświatowym
Dokonanie zmian w statucie w razie potrzeb
sierpień wrzesień 2021 r.
Dyrektor szkoły
M.Łączek Bołoz
2.
Zapoznanie z planem nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły na rok szkolny 2021/2022
Zaopiniowanie planu finansowego na rok 2022
wrzesień 2021 r.
Dyrektor szkoły
3.
Podsumowanie obserwacji pedagogicznych i diagnozy wstępnej
Przypomnienie zasad udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz sposobów wykorzystania wyników diagnozy i obserwacji
Październik 2021 r.
Nauczyciele, dyrektor
4.
1. Podsumowanie pracy wychowawczo-dydaktycznej w I okresie
2. Wnioski do pracy w II okresie
Styczeń/luty 2022 r.
Nauczyciele, dyrektor
5.
Wybór przedstawicieli do komisji rekrutacyjnej (przedszkole)
Marzec 2022 r.
Dyrektor
6.
Zaopiniowanie arkusza organizacji pracy szkoły na rok szkolny 2022/2023
Kwiecień 2022 r.
Dyrektor
7.
Zebranie rady pedagogicznej podsumowującej pracę w roku szkolnym 2021/2022
Czerwiec 2022 r.
Nauczyciele, dyrektor
Doskonalenie nauczycieli
Lp.
Zadanie
Termin
Osoba odpowiedzialna
1.
Badanie potrzeb i oczekiwań nauczycieli w zakresie doskonalenia,
Wybór problemu wymagającego doskonalenia w ramach WDN, wynikającego z nadzoru pedagogicznego,
Opracowanie planu wewnętrznego i zewnętrznego doskonalenia nauczycieli szkoły
Wrzesień 2021
Lider WDN, dyrektor
2.
Szkolenia w ramach wewnętrznego doskonalenia
Prowadzone przez nauczycieli i dyrektora:
Gry i zabawy, ćwiczenia rozwijające kreatywne myślenie
………………………………………………………………..
Prowadzone przez firmy zewnętrzne:
Zaburzenia zachowania – wspomaganie pracy wychowawczej nauczyciela
………………………………………………………………..
Grudzień 2022 r.
Luty
2022 r.
Marzec
2022 r.
Anna Janeczek
Marzena Jabrocka
Dyrektor szkoły
3.
Zajęcia otwarte:
Filip Malik w obecności nauczycieli kl.I-III i doradcy metodycznego
Marzena Jabrocka w obecności nauczycieli kl.I-III i doradcy metodycznego
Anna Janeczek w obecności nauczycieli kl.IV-VIII i doradcy metodycznego
Wrzesień 2021 r.
Luty
2022 r.
Marzec
2022 r.
Dyrektor szkoły
Dyrektor szkoły
Dyrektor szkoły
4.
Udział nauczycieli w szkoleniach zewnętrznych według ich zainteresowań i potrzeb zespołu nauczycieli szkoły i przedszkola
W ciągu całego roku
Wszyscy nauczyciele
5.
Wzbogacenie biblioteczki szkolnej o nowe pozycje związane z tematyką wiodącą oraz nowości na rynku wydawniczym
W ciągu całego roku
Dyrektor szkoły
Awans zawodowy nauczycieli
Nazwisko i imię nauczyciela będącego w trakcie stażu na kolejny stopień awansu
Nazwisko i imię opiekuna stażu
Aktualny stopień awansu zawodowego
Data rozpoczęcia stażu
Planowana data zakończenia stażu
Malik Filip
Jabrocka Marzena
kontraktowy
wrzesień 2018
grudzień 2021 r. (wydłużenie stażu)
Janeczek Anna
Psonak Janina
kontraktowy
wrzesień 2019
czerwiec 2022 r.
Jabrocka Marzena
-
mianowany
wrzesień 2019
czerwiec 2022 r.
Górka Miranda
-
mianowany
wrzesień 2018
październik 2021 r.
Plan nadzoru pedagogicznego opracowany i przedstawiony przez dyrektora szkoły w dniu 14.09.2021 r.
(pieczęć i podpis dyrektora)